پیشرفت طبیعی PKD چیست؟
نوشته شده توسط : pkdcured.org

 پیشرفت طبیعی PKD چیست؟

از آنجا که PKD یک بیماری کلیوی مادرزادی و مترقی و متاسفانه هیچ درمان موثر در حال حاضر وجود دارد، بنابراین بسیاری از بیماران هستند خیلی ترسیده و نگران چه اتفاقی می افتد در آنها را با بزرگ شدن مداوم و افزایش کیست های کلیوی.

در اینجا ما بحث درباره پیشرفت بیماری است که بیماران مبتلا به PKD از تشخیص بیماری تجربه می کنند.

از آنجا که PKD یک بیماری ارثی، بیماران کیست های کلیوی در کلیه ها خود را از تولد، تنها که کیست در مرحله اولیه در اندازه کوچک هستند و آنها باعث بدون علائم واضح و یا ناراحتی به بیماران است. قبل از اینکه بیمار است 20 سال معمولا PKD نه قابل شناسایی خواهد شد. از آنجایی که بسیاری از بیماران PKD سابقه خانوادگی این بیماری، بنابراین آن را برای خانواده PKD بيماران به آزمون در اوایل حکومت امکان PKD لازم است.

زمانی که بیماران بین 30-40 سال سن دارند، کیست تجربه رشد سریع و توسعه برخی از علائم مانند فشار خون بالا، پشت درد، عفونت های دستگاه ادراری مکرر، و غیره.

هنگامی که بیماران در 40s خود را، کیست های کلیوی بیشتر رشد آورید. این خطر به پارگی هنگامی که بزرگتر از 4 cm کیست. بيمار از نشانه های بیشتر مانند کمردرد پروتئينوري، هماچوري و غیره رنج می برند. عملکرد کلیه، اختلال خواهد شد.

در صورت ادامه کیست به افزایش آن ستم کلیه بافت ها و اندام اطراف و باعث ایسکمی و هیپوکسی در کلیه ها. اگر به آنها توجه زیادی در زندگی روزمره پرداخت برخی از بیماران پارگی کیست را تجربه کنند. در صورت پارگی کیست بیماران خواهد شد بسیار دردناک و آن می تواند باعث کاهش شدید عملکرد کلیه و یا حتی زندگی بیمار را تهدید می کند.

در پایان، PKD باعث از دست دادن عملکرد کلیه بیشتر و به پایان مرحله بیماری کلیوی را وارد کنید. در این مرحله، پیوند کلیه یا دیالیز خواهد شد نیاز به حفظ حیات بیمار.

برای PKD، داروهای غربی معمولا اتخاذ صبر و نگرش را ببینید چرا که آنها بدون درمان خوب. داروهای چینی درمان اسمز به کوچک شدن کیست های کلیه و جلوگیری از پیشرفت بیماری بیشتر اتخاذ خواهد شد.

What Is The Natural Progression Of PKD

http://www.pkdclinic.org/pkd-overview/371.html





:: بازدید از این مطلب : 2079
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 24 ارديبهشت 1392 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: